IV wrocławskie spotkanie blogerek



10 maja odbyło się kolejne- już 4 wrocławskie spotkanie blogerek.
Miałam przyjemność uczestniczyć w nim po raz trzeci.
Poprzednie relacje znajdziecie tutaj: <KLIK> <KLIK>

Spotkanie zorganizowały dwie fantastyczne blogerki- Elwira Zabiegana Mama i Karolina OdNova. Obie są niezwykle sympatyczne, wcale nie dziwię się, że ich blogi są tak popularne.
Kto ich nie zna ten koniecznie musi nadrobić zaległości :D



Poprzednie spotkania były rewelacyjne, dlatego z niecierpliwością czekałam na ten dzień, wiedząc, że czeka mnie świetne spotkanie i miło spędzony dzień. I tak właśnie było!

Po raz kolejny spotkałyśmy się w najlepszej włoskiej miejscówce we Wrocławiu, czyli restauracji Novocaina.


Piękny wystrój i pyszne jedzenie.

Wielbiciele pizzy z Wrocławia na pewno znają ją z włoskiego jedzenia.
Po za pizzą koniecznie musicie spróbować innych dań. To idealne miejsce na spotkania!

Miło było mi spotkać wspaniałe koleżanki- blogerki. Część z nich miałam już okazję poznać wcześniej, część znałam tylko z internetu.

Dzięki uprzejmości sklepu 3 kiwi  mogłyśmy podziwiać wspaniałe wózki klasy premium- Bugaboo, Silver Cross i STOKKE.

Czy każda mama ma taką słabość do wózków jak ja?

Panowie szczegółowo omówili każdy wózek i jego zalety.



Miałabym bardzo trudną decyzję gdybym musiała wybrać tylko jeden z nich.
Każdy z nich jest dopracowany w najmniejszych detalach.
Jak sprawdzają się na dworze sprawdziłyśmy, spacerując po wrocławskim rynku.



Wózek Silver Cross Surf sprawdziłam "w terenie". Wcale nie dziwię się, że rodzina królewska od dziesiątek lat wybiera właśnie tą firmę dla swoich dzieci!


W prezencie od 3 kiwi otrzymałyśmy upominek:


Kolejna ze swoją prezentacją była Justyna z neo24. Rozmawiałyśmy o współpracy blogerek z firmami/agencjami. Jak podjąć współpracę i jak ona wygląda. Bardzo dużo przydatnej dla nas wiedzy.
Jak sprawić by współpracę rozpocząć i jak działać, żeby obie strony były z niej zadowolone.


Na koniec swoją prezentację przedstawił Łukasz z firmy Eta.
Przyznaję się, że wcześniej nie znałam ich produktów.
A jak się okazuje to numer jeden, jeśli chodzi o AGD w Czechach.
Mieliśmy okazję zapoznać się ze sprzętem kuchennym, ale Eta to nie tylko to!
Chociaż wiadomo, mnie najbardziej interesują właśnie takie sprzęty :D
Bardzo lubię ułatwić sobie życie w kuchni. Dobre jedzenie -tak, stanie godzinami w kuchni- nie.

Mam przyjemność użytkować blender kielichowy ETA. Sprawdza się doskonale. W komplecie mamy tu dwie butelki, w których od razu możemy przygotować sobie wybrany napój.
Wypatrujcie na blogu wkrótce przygotuję dla Was moje propozycje pysznych koktajli!



W ich asortymencie znajdziecie jednak dużo więcej- m.in. odkurzacze, czajniki. Sprawdźcie sami! <KLIK>





Dzięki panu Łukaszowi poznałyśmy również markę Dobre Zabawki.

Jeśli szukacie ciekawych, mądrych zabawek, które także uczą, to tam znajdziecie ich na prawdę sporo.
Bardzo podoba mi się podział zabawek na stronie ze względu na umiejętności.
Dzięki temu szybko i bez problemu znajdziesz zabawki które np. wspierają sprawność i koordynację ruchową czy takie które są przydatne do nauki czytania.
Wybór jest na prawdę duży.
Klocki, gry, a nawet akcesoria na plażę i duuużo więcej.


Na koniec spójrzcie jakie pyszności znajdziecie w menu Restauracji Novocaina :)





Wydarzenie na zdjęciach uwiecznił Rafał Ryziński z Fotogru.

Dziękuję za miłe spotkanie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zostawisz komentarz?

Copyright © 2016 Z sercem do garów , Blogger