prezenty personalizowanie od MY GIFT DNA + przepis na wafle



Dzień matki, dzień ojca, dzień dziecka. Jeśli macie problem z prezentem, polecam gorąco sklep MY GIFT DNA. Sklep specjalizuje się w prezentach personalizowanych.

Akcesoria kuchenne- tace śniadaniowe, deski, patery, wałki- spodobają się domowym kucharzom. Szczególnie, że są to rzeczy personalizowanie.

Mama na bank będzie zachwycona, gdy dostanie deskę z napisem "Najlepsza mama na świecie".
No chyba, że zamiast lepić pierogi woli majsterkować.
Wtedy oszaleje z radości gdy dostanie się narzędzie wielofunkcyjne z jej imieniem :)

Mapy, obrazy, pluszaki. Asortyment jest ogromny. Wszystkie przedmioty łączy fakt, że są wyjątkowe.

Muszę pochwalić się Wam moimi prezentami od MY GIFT DNA.

Pierwszy to deska obrotowa.
Powiem szczerze, że nie łatwo było się zdecydować. W końcu wybrałam taką <KLIK>.



Jeszcze gorzej było z wyborem drugiego prezentu- kubka. Podobały mi się prawie wszystkie :P
Wybór padł na ten <KLIK>. Wiem, niezbyt skromnie... :D



Powiem Wam, ze aż żal zakrywać tą deskę jedzeniem taka jest piękna. Przygotowałam jednak specjalnie dla Was pyszne wafle.

WAFLE Z GALARETKĄ



Składniki:
1 opakowanie wafli
1 margaryna
1 galaretka o ulubionym smaku (u nas agrestowa)
1/2 szklanki cukru
2 łyżki śmietany 18 %



Przygotowanie:
W garnku na małym ogniu rozpuścić margarynę z cukrem.
Cały czas mieszkając dodać suchą galaretkę, wymieszać.
Zdjąć z ognia, dodać śmietanę i znów wymieszać.
Odłożyć do lekkiego ostudzenia. Następnie posmarować każdego wafla powstałą masą.
Całość połączyć, zawinąć w papier, przykryć deską i obciążyć.
Odłożyć na co najmniej godzinę. Pokroić i gotowe!



3 komentarze:

  1. Bardzo ładny gift, sama chyba skorzystam z ich oferty :) Deska bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną deskę, sa świetne! a na wafla mam taką ochote ze chyba jutro sobie kupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. weszłam na przepis bo szukałam czegoś do wafli a skończyło się na tym że zamówiłam tacę z grawerem laserowym na prezent :D

    OdpowiedzUsuń

zostawisz komentarz?

Copyright © 2016 Z sercem do garów , Blogger