Wafle z pianką i galaretką

Wafle z pianką i galaretką

Przepyszne, proste- z pewnością każdemu się udadzą. Niezastąpione nie tylko na przyjęcia dla dzieci ale i dla dorosłych. Pięknie prezentują się na stole.



Składniki:
2 wafle
4 galaretki w 3 kolorach (ja użyłam 2 truskawkowych, malinowej i cytrynowej)
2 łyżki cukru pudru
400 ml śmietany 30%



Przygotowanie:
Jedną galaretkę rozpuścić w 200 ml wody. Odstawić do stężenia. 200 ml schłodzonej śmietany ubić na sztywno z 1 łyżką cukru pudru. Do ubitej śmietany dodać tężejącą galaretkę i razem zmiksować. Prostokątną lub kwadratową blachę wyłożyć papierem do pieczenia.  Wafle dociąć do blaszki. Ułożyć jeden na dnie i posmarować pierwszą masą. Odstawić do lodówki. 2 galaretki w jednym kolorze rozpuścić w 450 ml wrzącej wody i odstawić. Gdy zaczną tężeć wyłożyć na piankę i ponownie odstawić do lodówki. Ostatnią warstwę zrobić dokładnie tak samo jak pierwszą i wyłożyć na wierzch. Całość przykryć drugim waflem, zawinąć i schłodzić aż masa stężeje.

A jeśli wolicie klasyczne wafle kakaowe to zapraszam tu

9 komentarzy:

  1. pyszne, moja mama takie kocha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają... kradnę przepis:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super deser,z tymze ja musialabym zrobic to bez mleka krowiegow smietanie bo mam alergikow w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam smakuje super. Ja zawsze dodatkowo tężejąca galaretkę (konsystencja gęstej śmietany) miksuję na piankę i w połączeniu z ubitą śmietaną wychodzi bardziej puszysta. Dziękuję za przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham słodkości 😉kradne przepis moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  6. Wafle z pianką i galaretką to prawdziwa poezja :)

    OdpowiedzUsuń

zostawisz komentarz?

Copyright © 2016 Z sercem do garów , Blogger